Menu nawigacyjne
- Aktualności
- 5. czerwca Dniem Bez Prasowania
- "Zdrowa gleba, zdrowa roślina, zdrowy człowiek", konferencja PIRE, 9. listopada 2022 r.
- „EkoLubelszczyzna” na Lubelskim Pikniku Naukowym, niedziela 11. września b.r.
- Wrześniowe imprezy na lubelskim Placu Teatralnym
- Światowy Dzień Środowiska i Manifest „Only One Earth”
- Światowy Dzień Środowiska i obchody 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej
- "Ekologiczna Wyspa" na Pikniku Naukowym Lubelskiego Festiwalu Nauki
- „Na kulinarnym szlaku Wschodniej Polski” i „Festiwal Wina”
- Walne zebranie Stowarzyszenia "EkoLubelszczyzna"
- Piknik Ekologiczny w Opolu Lubelskim
Konkurs rozstrzygnięty, nagrody rozdane
18 października w Warszawie odbyła się konferencja podsumowująca konkurs „Promuj z pomysłem”. Został on zorganizowany przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i Polska Agencję Wspierania Przedsiębiorczości. Zgłoszono do niego przeszło 20 kampanii promujących projekty, które są współfinansowane ze środków programu Rozwój Polski Wschodniej.
Nagrodzone projekty
I miejsce zajęła kampania zmieniającej się komunikacji miejskiej, którą realizowało Miasto Białystok w ramach projektu „Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego Miasta Białegostoku – etap II”.
II miejsce otrzymały działania promocyjne projektu BIO, realizowane przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
III miejsce zajął Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy, który realizował promocję projektu „Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności”.
Kapituła przyznała także wyróżnienie specjalne dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Chełmie za promocję projektu „Centrum Studiów Inżynierskich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie”.
Na konferencji w Warszawie wystąpili przedstawiciele zwycięskich firm i instytucji - z ramienia DEŻ Kierownik projektu dr Krzysztof Jończyk. Przedstawił on koncepcję klastra DEŻ oraz działania promocyjne realizowane przez agencję reklamową Vena Art z Lublina w ramach prowadzonej ogólnopolskiej kampanii promocyjnej. Jury podkreśliło wysoki poziom merytoryczny realizowanych działań oraz wysoką ich skuteczność.
Działania promocyjne zrealizowane w ramach kampanii zostały szeroko opisane w ogólnopolskim dodatku do Gazety Wyborczej oraz folderze opisującym „Dobre Praktyki” (w załącznikach). Materiały te będą przykładem dla innych pokazującym jak poprowadzić kampanię promocyjną na najwyższym poziomie.
Lista plików załączonych do tej strony