Navigation Menu
Konkurs rozstrzygnięty, nagrody rozdane
18 października w Warszawie odbyła się konferencja podsumowująca konkurs „Promuj z pomysłem”. Został on zorganizowany przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i Polska Agencję Wspierania Przedsiębiorczości. Zgłoszono do niego przeszło 20 kampanii promujących projekty, które są współfinansowane ze środków programu Rozwój Polski Wschodniej.
Nagrodzone projekty
I miejsce zajęła kampania zmieniającej się komunikacji miejskiej, którą realizowało Miasto Białystok w ramach projektu „Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego Miasta Białegostoku – etap II”.
II miejsce otrzymały działania promocyjne projektu BIO, realizowane przez Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
III miejsce zajął Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy, który realizował promocję projektu „Rozwój klastra Dolina Ekologicznej Żywności”.
Kapituła przyznała także wyróżnienie specjalne dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej (PWSZ) w Chełmie za promocję projektu „Centrum Studiów Inżynierskich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie”.
Na konferencji w Warszawie wystąpili przedstawiciele zwycięskich firm i instytucji - z ramienia DEŻ Kierownik projektu dr Krzysztof Jończyk. Przedstawił on koncepcję klastra DEŻ oraz działania promocyjne realizowane przez agencję reklamową Vena Art z Lublina w ramach prowadzonej ogólnopolskiej kampanii promocyjnej. Jury podkreśliło wysoki poziom merytoryczny realizowanych działań oraz wysoką ich skuteczność.
Działania promocyjne zrealizowane w ramach kampanii zostały szeroko opisane w ogólnopolskim dodatku do Gazety Wyborczej oraz folderze opisującym „Dobre Praktyki” (w załącznikach). Materiały te będą przykładem dla innych pokazującym jak poprowadzić kampanię promocyjną na najwyższym poziomie.
List of files attached to this page