" />

Ruszyła kampania promocyjna klastra DEŻ

Autor: Biuro Prasowe Kalstra DEŻ Data: 2011-05-05
Agencja Reklamowa Vena Art z Lublina realizuje kompleksową kampanię promocyjną Klastra Dolina Ekologicznej Żywności.

Vena Art przygotowała i przeprowadzi całościową kampanię promocyjną  oraz kampanię PR klastra Dolina Ekologicznej Żywności.

 

Całość działań  będzie realizowana przez cały okres trwania umowy – od kwietnia2011 roku do grudnia 2013 roku. Opracowanie metod i technik promocji nastąpiło w oparciu o przygotowaną wcześniej Strategię Promocji i Marketingu  klastra Dolina Ekologicznej Żywności. Wybór narzędzi marketingowych oparty był o różnorodne badania interpretowane w kontekście określonych grup docelowych. Pod uwagę wzięto między innymi: TGI, Polskie Badana Outdooru, Polskie Badania Czytelnictwa, Badania Internetu Net Track, Polskie Badania Internetu – MEGAPANEL,  Modele Konsumpcji mediów- w grupach docelowych.

Działania, które będą zrealizowane w ramach kampanii:

reklama prasowa

  • prasa regionalna – inserty i artykuły sponsorowane
  • prasa branżowa – artykuły sponsorowane

reklama internetowa

  • kampania displayowa
  • kampania viralowa
  • mailing

działania PR

  • konferencje prasowa
  • indywidualne spotkania z dziennikarzami
  • newsletter dla dziennikarzy
  • opracowywanie materiałów dla mediów
  • opracowywanie materiałów do reklam w prasie

działania dodatkowe

  • działania w internecie – search marketing w oparciu o google adwords
  • działania w internecie – wykorzystanie social media
  • prowadzenie Biura Prasowego kampanii promocyjnej klastra DEŻ
  • przygotowanie prezentacji multimedialnej klastra DEŻ

 

"Przekonanie, że to co reklamujesz jest wartościowe to już połowa sukcesu promocji. Druga połowa to wiedza i doświadczenie. W przypadku marki DEŻ mamy komplet. Jesteśmy przekonani, że z punktu widzenia docelowego odbiorcy – konsumenta dokonującego wyboru w sklepie – na decyzję o zakupie wpływa wiele czynników. Nasze zadanie na początku kampanii to przekazanie informacji o ekożywności. Uświadomienie odbiorcom, że żywność ekologiczna musi spełniać określone cechy, a przy jej produkcji przestrzegane są bardzo rygorystyczne zasady i normy." - mówi Joanna Lecka, koordynator kampanii promocyjnej

" data-send="false" data-width="450" data-show-faces="false">