Media piszą o Dolinie " />

Media piszą o Dolinie

Autor: Biuro Prasowe DEŻ Data: 2013-01-18
Dolina Ekologicznej Żywności podsumowała miniony rok, co nie pozostało bez odezwu w mediach. Teksty o efektach działania DEŻ ukazały się zarówno w internecie jak i w prasie tradycyjnej.

 

 

Zacznijmy od prasy tradycyjnej:

1. "All Plants Great and Small" - "Warsaw Voice" 16.01.2013 

2. "Bycie eko się opłaca" - "Dziennik Wschodni", 15.01.2013

Skany artykułów można znalezć w galerii strony (na dolnej częsci strony).  

 

Równie dobrze (jeżeli nie lepiej) "wypadliśmy" w internecie

  1. "Dolina Ekologicznej Żywności pomaga producentomstrona Dziennika Wschodniego, 14.01.2013
  2. "Ekologiczny klaster działa już 3 lata" - strona Radio Lublin, 14.01.2013 
  3. "Lubelska Dolina Ekologicznej Żywności daje efekty- portal Środowisko.abc.com, 13.01.2013
  4. "Efekty funkcjonowania klastra Dolina Ekologicznej Żywności" - Portal Samorządowy, 13.01.2013
  5. "Dolina Ekologicznej Żywności" - Farmer.pl, 13.01.2013 
  6. "Innowacje i udoskonalenie produkcji zdrowej żywności- Portal Spożywczy, 13.01.2013 
  7. "Efekty funkcjonowania klastra Dolina Ekologicznej Żywności" - portal Wyborcza.biz, 12.01.2013 
  8. "Efekty funkcjonowania klastra Dolina Ekologicznej Żywności"- portal wiadomości.onet.pl, 12.01.2013
  9. "Efekty funkcjonowania klasta Dolina Ekologicznej Żywności" - portal m.onet.pl, 12.01.2013
  10. "Efekty funkcjonowania klasta Dolina Ekologicznej Żywności" - portal biznes.onet.pl, 12.01.2013
  11. "Efekty funkcjonowania klasta Dolina Ekologicznej Żywności- portal wyborcza.pl, 12.01.2013
  12. "Efekty funkcjonowania klasta Dolina Ekologicznej Żywności" - portal gazeta.pl, 12.01.2013
  13. "Dolina Ekologicznej Żywności - klaster ekologiczny" - portal Eko-Uprawy, 09.01.2013
  14. "Dolina Ekologicznej Żywnościpodsumowuje 2012" - portal BioKurier, 08.01.2013

 

Obiecujący początek roku cieszy, ale mamy apetyt na dużo więcej. Spore nadzieje wiążemy przede wszystkim z udziałem w akcji "W 90 dni do EKO", gdzie Dolina Ekologicznej Żywności pełni rolę oficjalnego Partnera

Galeria strony

" data-send="false" data-width="450" data-show-faces="false">