Menu nawigacyjne
- Aktualności
- 5. czerwca Dniem Bez Prasowania
- "Zdrowa gleba, zdrowa roślina, zdrowy człowiek", konferencja PIRE, 9. listopada 2022 r.
- „EkoLubelszczyzna” na Lubelskim Pikniku Naukowym, niedziela 11. września b.r.
- Wrześniowe imprezy na lubelskim Placu Teatralnym
- Światowy Dzień Środowiska i Manifest „Only One Earth”
- Światowy Dzień Środowiska i obchody 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej
- "Ekologiczna Wyspa" na Pikniku Naukowym Lubelskiego Festiwalu Nauki
- „Na kulinarnym szlaku Wschodniej Polski” i „Festiwal Wina”
- Walne zebranie Stowarzyszenia "EkoLubelszczyzna"
- Piknik Ekologiczny w Opolu Lubelskim
Ruszyła kampania promocyjna klastra DEŻ
Vena Art przygotowała i przeprowadzi całościową kampanię promocyjną oraz kampanię PR klastra Dolina Ekologicznej Żywności.
Całość działań będzie realizowana przez cały okres trwania umowy – od kwietnia2011 roku do grudnia 2013 roku. Opracowanie metod i technik promocji nastąpiło w oparciu o przygotowaną wcześniej Strategię Promocji i Marketingu klastra Dolina Ekologicznej Żywności. Wybór narzędzi marketingowych oparty był o różnorodne badania interpretowane w kontekście określonych grup docelowych. Pod uwagę wzięto między innymi: TGI, Polskie Badana Outdooru, Polskie Badania Czytelnictwa, Badania Internetu Net Track, Polskie Badania Internetu – MEGAPANEL, Modele Konsumpcji mediów- w grupach docelowych.
Działania, które będą zrealizowane w ramach kampanii:
reklama prasowa
- prasa regionalna – inserty i artykuły sponsorowane
- prasa branżowa – artykuły sponsorowane
reklama internetowa
- kampania displayowa
- kampania viralowa
- mailing
działania PR
- konferencje prasowa
- indywidualne spotkania z dziennikarzami
- newsletter dla dziennikarzy
- opracowywanie materiałów dla mediów
- opracowywanie materiałów do reklam w prasie
działania dodatkowe
- działania w internecie – search marketing w oparciu o google adwords
- działania w internecie – wykorzystanie social media
- prowadzenie Biura Prasowego kampanii promocyjnej klastra DEŻ
- przygotowanie prezentacji multimedialnej klastra DEŻ
"Przekonanie, że to co reklamujesz jest wartościowe to już połowa sukcesu promocji. Druga połowa to wiedza i doświadczenie. W przypadku marki DEŻ mamy komplet. Jesteśmy przekonani, że z punktu widzenia docelowego odbiorcy – konsumenta dokonującego wyboru w sklepie – na decyzję o zakupie wpływa wiele czynników. Nasze zadanie na początku kampanii to przekazanie informacji o ekożywności. Uświadomienie odbiorcom, że żywność ekologiczna musi spełniać określone cechy, a przy jej produkcji przestrzegane są bardzo rygorystyczne zasady i normy." - mówi Joanna Lecka, koordynator kampanii promocyjnej